Реєстрація права власності на нерухоме майно в місті Києві та Київській області
- ціна – 3000 грн.
- термін – 5 робочих днів
- підготовка заяви
- контроль готовності документів
- подача\отримання документів
Документи
-
паспорт і інн код
-
правовстановлюючий документ
-
технічний паспорт на об’єкт нерухомості
виписка з ДЗК для земельної ділянки.
Увага! Ця послуга для клієнтів які оформляють право власності в новобудові.
Порядок роботи
Консультація: Перевірка документів та надання консультації.
Умови надання послуги: На підставі довіреності (доручення)
Термін: від 5-14 робочих днів
Результат: Свідоцтво про право власності та Витяг з Державного реєстру прав.
Державна реєстрація прав на нерухомість є необхідним процесом як для громадян, так і для юридичних осіб. Процедура проведення регламентується Законом України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень“.
У січні 2015 року було прийнято “Постанову КМУ № 17“, відповідно до якої Укрдержреєстр (Державна реєстраційна служба України) підлягає ліквідації, а його правонаступником визначено Міністерство юстиції України. Результатом стало створення Департаменту державної реєстрації, який на даний час проводить державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно.
Перелік необхідних документів:
- Заява встановленої форми;
- Документ, котрий засвідчує набуття у власність новоствореного об’єкта (договір купівлі-продажу майнових прав, інвестиційний договір тощо).
- Виписка з переліку осіб, які брали участь в інвестуванні будівництва (видається замовником будівництва).
- Технічний паспорт БТІ.
- Довідка про повний розрахунок перед забудовником.
- Акт прийому – передачі квартири.
- Оригінал акту прийому – передачі квартири.
- Копії зазначених вище документів.
- Копія паспортних даних та ідентифікаційного коду.
- Оригінал квитанції про внесення плати за надання витягу – 120 грн.
- Оригінал квитанції про сплату адміністративного збору (розмір плати залежить від площі об’єкта та розміру мінімальної ЗП).
Звертаємо увагу на те, що даний перелік є орієнтовним. В залежності від конкретної ситуації, можуть знадобитися додаткові документи.
За результатами перевірки документів державний реєстратор приймає відповідне рішення – про державну реєстрацію прав або про відмову у реєстрації.
У випадку прийняття позитивного рішення, державний реєстратор вносить відомості до Державного реєстру прав, формує витяг з реєстру та оформлює Свідоцтво про право власності (один екземпляр якого буде залишено у реєстраційній справі).
Поетапна інструкція для самостійного оформлення свідоцтва на право власності на нерухомість
Крок 1.
Подання заяви встановленої форми та документів до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) м. Києва та Київської області.
Крок 2.
Розгляд документів в ЦНАП – від 5 – 14 робочих днів.
Крок 3.
Отримання свідоцтва на право власності на квартиру та витягу з реєстру.
Враховуючи постійні зміни у законодавстві, на практиці виникає безліч проблем в процедурі оформлення права власності. Тому, для щоб отримати позитивне рішення, необхідно уважно слідкувати за всіма змінами у законодавстві та вміти оперувати нормативно-правовими актами. Ще однією проблемою в процесі отримання документів про право власності є величезні черги до державних реєстраторів. Якщо ви не готові витрачати свій час в чергах до державних структур та збирати все нові і нові документи, радимо одразу звернутися до кваліфікованих спеціалістів, котрі проходили цей шлях багато разів.
Право власності – це сукупність прав фізичної або юридичної особи на річ (майно), які він здійснює, не порушуючи закону і прав інших осіб. Цивільний Кодекс розуміє під змістом права власності право володіння, право користування і право розпорядження. У Конституції України закріплено принцип непорушності права власності на річ і результат інтелектуальної діяльності. Тобто ніхто не може протизаконно бути позбавленим права власності або обмеженим у його здійсненні. Щоб відмовитися від майна, власник повинен ясно висловити своє бажання і довести цей факт до відома інших осіб.
Оскільки під власністю дуже часто маються на увазі матеріальні блага, на практиці виникають суперечки про їх приналежність певній особі.
Право власності часто не визнається іншими особами, або відсутні документи, що підтверджують це право.
Іноді власник вирішує самостійно провести поділ і виділ майна в натурі. Але в ряді випадків така процедура відбувається після визнання права власності на спірну річ інших осіб, коли спільне здійснення володіння, розпорядження або використання неможливо.
Для того щоб реалізувати своє право власності повною мірою, за наявності спору власнику необхідно висунути вимогу про визнання права власності в судових органах. Позовна заява до суду подається при наявності двох сторін: власника та особи, яка порушує право власності. Визнання права власності як факту, що має юридичне значення, здійснюється судом в особливому порядку в присутності одного боку – заявника.
Якщо право власності порушено нормативно – правовими актами органів державної влади або правовими актами індивідуальної дії, власник може звернутися до суду. Визнання незаконним правового акта судом можливе за умови невідповідності таких актів нормам закону.
Співробітники нашої компанії отримали великий досвід у вирішенні питань визнання прав власності в суді. Ми проконсультуємо вас з урахуванням всіх тонкощів законодавчої бази і допоможемо вибрати оптимальний варіант вирішення проблеми. Допоможемо зібрати необхідні документи.
Законодавство що регулює питання:
- Закон України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” від 1.07.2004 року.
- Постанова Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 р. № 868 “Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень“.