Вартість послуги – від 6500 грн.

Реєстрація об’єднання підприємств в Києві та Київській області.

Об’єднання підприємств являється юридичною особою, до складу якої увійшли два або більше суб’єктів господарювання задля спільної економічної, наукової та іншої діяльності. Законодавством України передбачено різні форми, в яких об’єднання може функціонувати. Це дозволяє підприємствам обрати найбільш оптимальний варіант їх дій – поєднувати свої матеріальні ресурси, кооперувати свою діяльність в рамках певних функцій чи передавати управлінські функції об’єднанню і так далі.

Колектив ЮК “ЛЕКС-ТАЙМ” допоможе обрати максимально прийнятний для вас різновид об’єднання, підготувати усі необхідні документи та провести реєстраційні дії швидко та за мінімальної вашої участі.

Документи для реєстрації об’єднання підприємств в Києві та Київській області.

Необхідний для реєстрації пакет документів залежить від виду об’єднання, яке планується зареєструвати.

Законодавством передбачена наступна класифікація об’єднань підприємств:

  1. В залежності від порядку створення.

1.1. Господарське об’єднання створене підприємствами на добровільній основі. В даному випадку підприємства-засновники об’єднання повинні затвердити установчий договір, а в деяких випадках і статут об’єднання.

1.2. Державне (комунальне) об’єднання створене державними (комунальними) підприємствами за ініціативою компетентних владних органів. В цьому випадку державний орган, який ініціює створення об’єднання, приймає відповідне рішення та затверджує його статут.

2. В залежності від організаційно – правової форми.

2.1. Консорціум – об’єднання, що створюється на тимчасовій основі для досягнення конкретної спільної мети (після чого його діяльність припиняється). Створення консорціуму передбачає обов’язкове затвердження статуту.

2.2. Корпорація – об’єднання, що передбачає передання йому певних повноважень щодо управління підприємствами – засновниками. Тобто фактично корпорація не виконує виробничу функцію, а лише управлінську.

2.3. Концерн – об’єднання, що діє на основі статуту, до складу якого входить одне чи декілька підприємств, від яких фінансово залежать усі інші учасники. Крім того, концерн передбачає централізацію деяких управлінських та представницьких функцій, а також відсутність можливості входити до двох концернів одночасно.

2.4. Асоціація – об’єднання, що функціонує на основі договору, та передбачає централізоване поєднання визначених управлінських чи виробничих функцій. Реєстрація асоціації приваблива тим, що виключається втручання асоціації в підприємницьку діяльність її засновників.

Порядок реєстрації об’єднання підприємств в Києві та Київській області.

Об’єднання підприємств, оскільки вони є юридичними особами, підлягають державній реєстрації в загальному порядку. Більш детально з процедурою реєстрації юридичних осіб ви можете ознайомитись на нашому сайті.

В даній статі наведемо лише перелік певних особливостей, які потрібно враховувати при реєстрації об’єднання підприємств:

  1. до загального переліку документів для реєстрації господарського об’єднання, додається установчий договір, затверджений підприємствами-засновниками;

  2. рішення про створення господарського об’єднання приймається підприємствами-засновниками та затверджується ними. Рішення про створення державного (комунального) об’єднання приймає уповноважений владний орган, який також затверджує статут;

  3. обов’язковою умовою є погодження установчого договору (рішення про створення) та статуту з Антимонопольним комітетом України.

Учасник державного (комунального) підприємства не може вийти з його складу, увійти до складу іншого об’єднання чи припинити свою діяльність без дозволу цього об’єднання.

Юристи ЮК “ЛЕКС-ТАЙМ” оперативно забезпечать проходження всіх необхідних реєстраційних дій, включаючи надання наступних послуг:

  • розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;

  • здійснення державної реєстрації юридичної особи будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, а також взяття її на облік у необхідних органах та фондах;

  • отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;

  • погодження установчих документів з Антимонопольним комітетом України;

  • супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;

  • повна консультація з приводу подальшої діяльності організації.

Законодавство, що регулює діяльність:

Господарський кодекс України від 16.01.2003 № 436-IV;

ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” від 15.05.2003 № 755-IV.