ОЗНАЙОМЛЮЮЧА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАТУС ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ- ПІДПРИЄМЦЯ (далі ФО-П або СПД).
Отримати статус фізичної особи-підприємця ( ФОП, СПД) – можуть усі громадяни України, а також фізичні особи не резиденти (громадяни іноземних держав), які добровільно виявили бажання зареєструватися та вести свою бізнесову діяльність відповідно до норм чинного законодавства України.
Така фома ведення бізнесу переживала в Броварах та Україні дуже багато змін і на сьогодні є найбільш прийнятною та простою (в податковому тягарі) формою організації та функціонування для малого та середнього бізнесу.
Наші клієнти, дуже часто плутають абривіатури слів фізична особа-підприємець і відповідно плутаються у послугах та цінах.
- Скажімо абривіатуру “Реєстрація ПП під ключ”- плутають з реєстрацією приватного підприємця під ключ та реєстрацією приватного підприємства, що по строках і по ціні суттєво відрізняються.
- Реєстрація СПД під ключ в Києві та Київській області.
– реєстрація суб’єкта підприємницької діяльності. Теж саме, що й ФОП (фізичної особи-підприємця). - Російськомовні люди можуть використовувати тотожні поняття “регистрация ЧП под ключ в Броварах” та мають на увазі “регистрацию частного предприятия” или “частного предпринимателя. “Регистрация СПД в Броварах” – теж саме, що “регистрация субьекта предпринимательской деятельности” тобто фізичної особи-підприємця.
Як бачимо, одні і тіж абривіатури розшифровуються по-різному, тому Ми детально розпитуємо у потенційних клієнтів, що саме вони хочуть зареєструвати.
ЧИМ ВИПРАВДОВУЄ СЕБЕ ПОПУЛЯРНІСТЬ “РЕЄСТРАЦІЇ ФОП В КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ”“?
- Порівняно з реєстрацією ТОВ, ПП, ПАТ, ПрАТ, статус фізичної особи-підприємця легше зареєструвати. Для його діяльності не потрібно Статуту, Положення, вимог щодо проведення Загальних зборів та ведення додаткових протоколів, які закріплюють прийняті рішення.
- Можливість обрати одну з 3-ох податкових груп відповідно до потреб виробництва чи надання послуг. Також, спрощені вимоги для обліку та звітності за свою діяльність перед податковою та іншими фондами;
- Виписка з ЄДР є основним документом на основі якого здійснюється підприємницька діяльність.
- Необов’язково мати в штаті головного бухгалтера та директора. ФОП є сам собі господар.
АЛЕ Є ПІДВОДНІ КАМНІ В “РЕЄСТРАЦІЇ ПІД КЛЮЧ ФОП В БРОВАРАХ”:
- Підприємець несе повну відповідальність за своїми зобов’язаннями усім своїм нажитим майном. Тому здійснювати свою підприємницьку діяльність СПД треба обережно та раціонально, щоб не сказати потім таке речення “Все, що чесним трудом зароблено все вкрали”;
- Не проста та трудоємка процедура оформлення та звільнення найманих працівників.
НАДАННЯ ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ ФОП “ПІД КЛЮЧ” В КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
ВКЛЮЧАТИМЕ В СЕБЕ:
1. Кваліфіковану консультацію з порядку та процедури реєстрації ФОП (під ключ в Києві та Київській області);
2. Оформлення необхідного пакету документів (реєстраційної картки, актів, заяви про перехід на спрощену систему оподаткування тощо);
3. В зручний для Вас час оформлення нотаріальної довіреності (у нашого нотаріуса) на реєстрацію під ключ СПД (ФОП) видану на наших юристів;
4. Рееєстрація вашого статусу фізичної особи-підприємця (ФОП, СПД) у відділі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців м. Київ чи міста Київської області;
5. При необхідності взяття на облік у органах статистики та отримання відповідного документу де зазначатимуться ваші головні види діяльності за КВЕД;
6. Повідомимо податкову про реєстрацію та подамо заяву про застосуванняспрощеної системи оподаткування (з податковою групою обраною заздалегідь);
7. Отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, що видається податковою;
8. Проведення реєстрації книги обліку доходів і витрат у ДПІ;
9. За необхідності виготовимо печатку фізичної особи-підприємця.
ВАРТІСТЬ ТА ШВИДКІСТЬ “РЕЄСТРАЦІЇ ФОП ПІД КЛЮЧ У КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ”
Вартість реєстрації ФОП (Фізичної особи-підприємця) напряму залежатиме від прискорення вирішення питань та складає:
|
||
---|---|---|
3000 грн. | 1-3 робочі дні | без печатки |
3600грн. | 1-3 робочі дні | з печаткою |
У вартість з реєстрацї ФОП “під ключ” в Києві та Київській області буде включено:
- Сплату державного мита, реєстраційного збору за проведення державної реєстрації статусу фізичної особи-підприємця ;
- Інші послуги державних органів та установ;
- Витрати з придбання книги обліку доходів і витрат та її реєстрації у органах ДПІ;
- Вартість нотаріальних послуг необхідних для оформлення довіреності;
- Вартість наших послуг.
В ціну послуги не входять наступні витрати:
- Витрати пов’язані з відкриттям банківського рахунку.
- Сплата Єдиного податку та єдиного соціального внеску.
Заявлений вище строк реєстрації не включатиме час на:
1. Затвердження всіх необхідних даних з майбутнім підприємцем;
2. Відкриття поточного рахунку;
3. Видачу податковими органами витягу з реєстру платників єдиного податку.
ІНФОРМАЦІЯ ЯКА ПОТРІБНА НАМ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ВАС ЯК ФОП:
- обрати види діяльності за КВЕД (допомагаємо з вибором);
- визначитися з податовою групою на якій будете працювати (допомагаємо);
- визначитися в необхідності виготовлення печатки;
- номер телефону та адреса електронної пошти для вказання їх в ЄДР.
ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ФОП “ПІД КЛЮЧ” В КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НЕОБХІДНО НАДАТИ НАМ ТАКІ ДОКУМЕНТИ:
Для резидентів (громадян України):
- підписану реєстраційну картку форму
- ксерокопія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
- ксерокопія паспорту;
Для не резидентів (іноземців):
- ксерокопія закордонного паспорту, який перекладний на українську мову, та ксерокопія посвідки на про постійне (або тимчасове) проживання на території України;
- ксерокопія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) отриманий в органах ДПІ України.
ПРИСУТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ПІДПРИЄМЦЯ НЕОБХІДНА ДО ТРЬОХ РАЗІВ:
- при знайомстві з нами та затвердження процедури реєстрації ФОП;
- для оформлення нотаріальної довіреності на проведення реєстрації ФОП “під ключ”;
- отримання в органах податкової інспекції книги обліку доходів і витрат.
ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ВСІХ ПРОЦЕДУР ВИ ОТРИМАЄТЕ:
- виписку з ЄДР;
- відомості зі статистики (за бажанням) з основними видами діяльності;
- витяг з реєстру платників єдиного податку;
- книгу обліку доходів і витрат;
- за бажанням отримуєте круглу печатку з 3-ма захистними елементами.