Реєстрація ТОВПерш ніж ознайомити Вас з цінами, строками та умовами проведення реєстрації Приватного Підприємства (далі буде застосовуватися також абривіатура  ПП), хочемо ознайомити з поняттями та відмінностями ПП та ТОВ.

Чому зручно реєструвати ПП в Києві та Київській області  і в яких випадках обирати саме цю організаційно-правову форму ведення бізнесу?

Приватне підприємство – одна з найрозповсюдженіших форм ведення в Києві та Київській області господарської діяльності  для юридичних осіб. Абривіатуру слів Приватне підприємство (тобто ПП) дуже часто плутають зі словами приватний підприємець, а російськомовні люди плутають зі словами ЧП (частный предприниматель).  Такі поняття застосовувати слід тільки для фізичних осіб-підприємців (суб’єкта підприємницької діяльності).

Однак, використання абривіатури “регистрация ЧП” для російськомовних також можна тлумачити як “частное предприятие”. На сьогодні реєстрація ПП в Києві та  Київській області практично нічим не відрізняється від реєстрації ТОВ. Але все ж таки, відміності є.

Одночасною перевагою та не доліком ведення бізнесу у формі приватного підприємства – це відсутність законодавчого акту, що регулював би усі правовідносини, які виникають з моменту реєстрації та безпосередньої діяльності ПП. Розписати усі права та обов’язки Засновника (учасника) ПП можна у Статуті приватного підприємства за аналогією з ТОВ.

Мінімальних вимог до статутного капіталу ПП – немає.

Максимальна кількість засновників (учасників) ПП – один, або кілька громадян як резидентів та і не резидентів України. Теж саме, застосовується  і до юридичних осіб засновників.

Заснувати приватне підприємство можуть як – резиденти громадяни України, так і не резиденти (громадяни  іноземних держав), а також резиденти та не резиденти юридичні особи.

Які ж ризики несуть зановники приватного підприємства порівняно з ТОВ?

Відмінностей між ТОВ та ПП в цюму сенсі немає. Учасники несуть відповідальність перед різного роду проблемами тільки у межах свого внеску до статутного капіталу.

Формувати статутний капітал приватного підприємства– можна грошами та/або майном засновників.

Відмінностей у формуванні статутного капіталу приватного підприємства та товариства з обмеженою відповідальністю – немає. Статутний капітал може бути сформований протягом першого року. Внести одразу заявлену суму не заборонено.

Наші послуги з реєстрації ПП під ключ в Києві, включає наступні етапи:

  1. Безкоштовна консультація про доцільність використання приватного підприємства, як формиведення бізнесу;
  2. Розробка Статуту для вашого підприємства та інших реєстраційних документів, що включає: підготовку Рішення Власника №1 про створення підприємства, акт приймання-передачі майна до статутного капіталу (у випадку формування його майном), заповнення реєстраційної картки  тощо;
  3. Ми зможемо організувати зустріч з нотаріусом для нотаріального завірення підпису Засновника на Статуті ;
  4. Проконсультуємо з питання відкриття тимчасового рахунку для формування статутного капіталу (якщо капітал підприємства формується грошима);
  5. Безпосередня реєстрація підприємства у державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
  6. Постановка на облік та отримання відомостей зі статистики ЄДРПОУ (раніше називалася довідка зі статистики, витяг з реєстру ЄДРПОУ);
  7. Виготовлення гарної печатки з 3-ма ступенями захисту за попереднім узгодженням макету печатки;
  8. Постановка на облік у податковій інспекції та отримання статутсу платника ПДВ чи платника єдиного податку;
Вартість реєстрації приватного підприємства в Києві чи Київській області залежить від строку вчинення процедур та складає:
6 500 грн. від 3 робочих днів

Що ж увійде до ціни в 6 500 грн.:

  • Ми зробимо проплату реєстраційного збору за дежавну реєстрацію приватного підприємства;
  • Проплатимо послуги державних органів та установ;
  • Ми оплатимо нотаріальні послуги (завірення підпису на статуті та оформлення нотаріальної довіреності на наших юристів);
  • Сплата наших послуг.

Дана вартість не буде включати в себе:

  • Витрати які пов’язані з купівлею юридичної адреси;
  • Послуги пов’язані з оформленням банківських карток та безпосереднім  з відкриттям рахунку в банку.

Строки на реєстрацію під ключ ПП в Києві та Київській області не будуть враховані при:

  1. Затримках на етапі пред’явлення паспортних та інших данних  та узгодження пунктів Статуту із Засновником;
  2. Отриманні витягу з реєстру платників ПДВ (податку на додану вартість) або єдиного податку.

Яка нам необхідна інформація для Реєстрації під ключ ПП в Києві та Київській області:

Для того, щоб зареєструвати ПП  “під ключ” в Києві чи Київській області необхідно визначитися з наступним:

  1. Придумати декілька варіантів назви ПП;
  2. Визначитися з розміром статутного капіталу ПП та порядком розподілу часток у статутному капіталі;
  3. Визначити форму внеску до статутного капіталу (грошові кошти, майно, інтелектуальна власність);
  4. Визначитися з юридичною адресою (можна зареєструвати за реєстрацією (пропискою) одного з Засновників;
  5. Визначится з системою оподаткування (ПДВ, єдиний податок, загальна система);
  6. Визначитися з видами економічної діяльності за КВЕД;
  7. Обрати банківську установу, де буде відкрито рахунок.

Які необхідні документи для реєстрації ПП під ключ в Києві чи Київській області:

Фізичні особи резиденти (громадяни України) та не резиденти (громадяни іноземних держав) надають у ксерокопіях такі документи:

  1. ідентифікаційний номер;
  2. паспорт;

Українські юридичні особи надають у ксерокопіях наступні документи:

  1. виписка з ЄДР;
  2. Витяг з ЄДР з інформацією про фізичних осіб засновників юридичної особи;
  3. довідка статистичного управління;
  4. копія статуту;
  5. документ на особу, яка буде підписувати статут (довіреність та протокол на призначення).

Іноземні юридичні особи (не резиденти) надають апостильовані або легалізовані копії документи з перекладом на українською мову та завірені нотаріусом:

  1. Щось одне, виписка з торгового, банківського, судового реєстру, сертифікат і т.п;
  2. Довіреність на особу, яка буде підписувати Статут.

КОЛИ ПОТРІБНА ПРИСУТНІСТЬ ЗАСНОВНИКА (ВЛАСНИКА)?

Зустрітися з засновниками необхідно максимум до трьох разів:

  1. Для знайомства та ухвалення етапів реєстрації ПП та строків;
  2. Під час завірення підпису на Статуті, підписання протоколу, акту і надання нотаріальної довіреності на наших юристів.

РЕЗУЛЬТАТ РЕЄСТРАЦІЇ ПП “ПІД КЛЮЧ В КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ”.

Після проведення всіх необхідних дій з реєстрації ПП під ключ в Києві та Київській області, Ви отримаєте круглу печатку з ступенями захисту та теку з реєстраційними документами, що включають:

  1. Рішення власника № 1 (про створення ПП);
  2. Виписка з ЄДР;
  3. Відомість з статистичного управління (колишня довідка з ЄДРПОУ);
  4. Витяг з реєстру платників ПДВ чи єдиного податку;
  5. У випадку формування капіталу майном – акти на приймання-передачу майна до статутного капіталу ТОВ.
  6. Кругла печатка з 3-ма ступенями захисту (шаблон попередньо узгоджується з Вами).