ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ:
від 5000 грн.
Необхідно враховувати, що з 2013 року реєстрація громадської організації здійснюється за новою процедурою. Зокрема скасовано обов’язкову територіальну залежність організації (місцева, всеукраїнська, міжнародна) та закріплено принцип вільного вибору місця діяльності. Проте за власною ініціативою і при дотриманні деяких вимог, можливо отримати статус всеукраїнської організації.
Спеціалісти нашої компанії нададуть повний спектр послуг, необхідних для реєстрації громадської організації в Києві та Київській області.
Документи для реєстрації громадської організації
Громадська організація може створюватись як у вигляді юридичної особи, так і без неї, від цього залежить список документів, необхідних для реєстрації.
Загальний перелік документів виглядає наступним чином:
- заява затвердженого зразка;
- заповнена реєстраційна картка;
- протокол установчих зборів;
- два екземпляри статуту;
- відомості щодо керівних органів та особи, уповноваженої на представництво (разом із згодою вказаної особи);
- документ (легалізований), що підтверджує реєстрацію іноземної юридичної особи (якщо вона виступає засновником).
Слід пам’ятати, що до форми і змісту протоколу та статуту встановлено чіткі вимоги, невиконання яких тягне за собою відмову у реєстрації та необхідність подальшого доопрацювання пакета документів. Тому здебільшого відмова у реєстрації пов’язана саме із неправильним оформленням вказаних документів.
Порядок реєстрації громадської організації в Києві та Київській області
Забороняється будь-яка діяльність від імені організації, яка не пройшла процедуру реєстрації.
Порядок реєстрації громадської організації передбачає, що протягом 60 днів, з моменту її створення, необхідно здійснити реєстрацію в реєстраційній службі управління юстиції (якщо планується створення юридичної особи) або надати повідомлення встановленої форми (якщо створення юридичної особи не планується).
У випадку невідповідності наданого пакета документів, уповноважений орган приймає рішення про залишення їх без розгляду або відмову у реєстрації.
Процедура легалізації громадської організації завершується внесенням даних щодо неї до Реєстру громадських об’єднань, а у випадку створення юридичної особи, також внесенням даних до ЄДР та постановкою на облік в органах статистики, доходів і зборів та ПФУ.
Крім того, громадська організація може затвердити власну символіку, яка підлягає реєстрації в Укрдержреєстрі.
Для функціонування громадської організації зі статусом всеукраїнської, необхідна наявність відокремлених підрозділів у більшості адміністративно-територіальних одиниць України. Підтвердження цього статусу відбувається щорічно.
Для здійснення державної реєстрації спеціалістам нашої компанії необхідно надати такі документи та інформацію:
- найменування організації та види діяльності;
- копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів засновників;
- копії установчих документів та виписку – для засновника, який є юридичною особою;
- інформація щодо членів правління;
- підтвердження юридичної адреси (напр., договір найму);
- довіреність на представництво ваших інтересів.
Послуги з реєстрації від ЮК “ЛЕКС-ТАЙМ”
Спеціалісти нашої компанії оперативно забезпечать проходження процедури реєстрації, включаючи надання наступних послуг:
- розробка установчих документів та всіх додаткових протоколів та рішень, зміст та форма яких чітко відповідатимуть вимогам законодавства;
- здійснення державної реєстрації організації та взяття її на облік у необхідних органах та фондах;
- отримання документів, які підтверджують реєстрацію та взяття на облік;
- супровід процедури отримання статусу неприбуткової організації та внесення її до відповідного Реєстру;
- повна консультація з приводу подальшої діяльності організації.
Громадська організація є однією із форм об’єднання громадян, засновниками та учасниками якого являються фізичні особи.