Перш ніж ознайомити Вас з цінами, строками та умовами проведення реєстрації Приватного Підприємства (далі буде застосовуватися також абривіатура ПП), хочемо ознайомити з поняттями та відмінностями ПП та ТОВ.
Чому зручно реєструвати ПП в Києві та Київській області і в яких випадках обирати саме цю організаційно-правову форму ведення бізнесу?
Приватне підприємство – одна з найрозповсюдженіших форм ведення в Києві та Київській області господарської діяльності для юридичних осіб. Абривіатуру слів Приватне підприємство (тобто ПП) дуже часто плутають зі словами приватний підприємець, а російськомовні люди плутають зі словами ЧП (частный предприниматель). Такі поняття застосовувати слід тільки для фізичних осіб-підприємців (суб’єкта підприємницької діяльності).
Однак, використання абривіатури “регистрация ЧП” для російськомовних також можна тлумачити як “частное предприятие”. На сьогодні реєстрація ПП в Києві та Київській області практично нічим не відрізняється від реєстрації ТОВ. Але все ж таки, відміності є.
Одночасною перевагою та не доліком ведення бізнесу у формі приватного підприємства – це відсутність законодавчого акту, що регулював би усі правовідносини, які виникають з моменту реєстрації та безпосередньої діяльності ПП. Розписати усі права та обов’язки Засновника (учасника) ПП можна у Статуті приватного підприємства за аналогією з ТОВ.
Мінімальних вимог до статутного капіталу ПП – немає.
Максимальна кількість засновників (учасників) ПП – один, або кілька громадян як резидентів та і не резидентів України. Теж саме, застосовується і до юридичних осіб засновників.
Заснувати приватне підприємство можуть як – резиденти громадяни України, так і не резиденти (громадяни іноземних держав), а також резиденти та не резиденти юридичні особи.
Які ж ризики несуть зановники приватного підприємства порівняно з ТОВ?
Відмінностей між ТОВ та ПП в цюму сенсі немає. Учасники несуть відповідальність перед різного роду проблемами тільки у межах свого внеску до статутного капіталу.
Формувати статутний капітал приватного підприємства– можна грошами та/або майном засновників.
Відмінностей у формуванні статутного капіталу приватного підприємства та товариства з обмеженою відповідальністю – немає. Статутний капітал може бути сформований протягом першого року. Внести одразу заявлену суму не заборонено.
Наші послуги з реєстрації ПП під ключ в Києві, включає наступні етапи:
- Безкоштовна консультація про доцільність використання приватного підприємства, як формиведення бізнесу;
- Розробка Статуту для вашого підприємства та інших реєстраційних документів, що включає: підготовку Рішення Власника №1 про створення підприємства, акт приймання-передачі майна до статутного капіталу (у випадку формування його майном), заповнення реєстраційної картки тощо;
- Ми зможемо організувати зустріч з нотаріусом для нотаріального завірення підпису Засновника на Статуті ;
- Проконсультуємо з питання відкриття тимчасового рахунку для формування статутного капіталу (якщо капітал підприємства формується грошима);
- Безпосередня реєстрація підприємства у державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
- Постановка на облік та отримання відомостей зі статистики ЄДРПОУ (раніше називалася довідка зі статистики, витяг з реєстру ЄДРПОУ);
- Виготовлення гарної печатки з 3-ма ступенями захисту за попереднім узгодженням макету печатки;
- Постановка на облік у податковій інспекції та отримання статутсу платника ПДВ чи платника єдиного податку;
Вартість реєстрації приватного підприємства в Києві чи Київській області залежить від строку вчинення процедур та складає: 6 500 грн. від 3 робочих днів Що ж увійде до ціни в 6 500 грн.:
- Ми зробимо проплату реєстраційного збору за дежавну реєстрацію приватного підприємства;
- Проплатимо послуги державних органів та установ;
- Ми оплатимо нотаріальні послуги (завірення підпису на статуті та оформлення нотаріальної довіреності на наших юристів);
- Сплата наших послуг.
Дана вартість не буде включати в себе:
- Витрати які пов’язані з купівлею юридичної адреси;
- Послуги пов’язані з оформленням банківських карток та безпосереднім з відкриттям рахунку в банку.
Строки на реєстрацію під ключ ПП в Києві та Київській області не будуть враховані при:
- Затримках на етапі пред’явлення паспортних та інших данних та узгодження пунктів Статуту із Засновником;
- Отриманні витягу з реєстру платників ПДВ (податку на додану вартість) або єдиного податку.
Яка нам необхідна інформація для Реєстрації під ключ ПП в Києві та Київській області:
Для того, щоб зареєструвати ПП “під ключ” в Києві чи Київській області необхідно визначитися з наступним:
- Придумати декілька варіантів назви ПП;
- Визначитися з розміром статутного капіталу ПП та порядком розподілу часток у статутному капіталі;
- Визначити форму внеску до статутного капіталу (грошові кошти, майно, інтелектуальна власність);
- Визначитися з юридичною адресою (можна зареєструвати за реєстрацією (пропискою) одного з Засновників;
- Визначится з системою оподаткування (ПДВ, єдиний податок, загальна система);
- Визначитися з видами економічної діяльності за КВЕД;
- Обрати банківську установу, де буде відкрито рахунок.
Які необхідні документи для реєстрації ПП під ключ в Києві чи Київській області:
Фізичні особи резиденти (громадяни України) та не резиденти (громадяни іноземних держав) надають у ксерокопіях такі документи:
- ідентифікаційний номер;
- паспорт;
Українські юридичні особи надають у ксерокопіях наступні документи:
- виписка з ЄДР;
- Витяг з ЄДР з інформацією про фізичних осіб засновників юридичної особи;
- довідка статистичного управління;
- копія статуту;
- документ на особу, яка буде підписувати статут (довіреність та протокол на призначення).
Іноземні юридичні особи (не резиденти) надають апостильовані або легалізовані копії документи з перекладом на українською мову та завірені нотаріусом:
- Щось одне, виписка з торгового, банківського, судового реєстру, сертифікат і т.п;
- Довіреність на особу, яка буде підписувати Статут.
КОЛИ ПОТРІБНА ПРИСУТНІСТЬ ЗАСНОВНИКА (ВЛАСНИКА)?
Зустрітися з засновниками необхідно максимум до трьох разів:
- Для знайомства та ухвалення етапів реєстрації ПП та строків;
- Під час завірення підпису на Статуті, підписання протоколу, акту і надання нотаріальної довіреності на наших юристів.
РЕЗУЛЬТАТ РЕЄСТРАЦІЇ ПП “ПІД КЛЮЧ В КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ”.
Після проведення всіх необхідних дій з реєстрації ПП під ключ в Києві та Київській області, Ви отримаєте круглу печатку з ступенями захисту та теку з реєстраційними документами, що включають:
- Рішення власника № 1 (про створення ПП);
- Виписка з ЄДР;
- Відомість з статистичного управління (колишня довідка з ЄДРПОУ);
- Витяг з реєстру платників ПДВ чи єдиного податку;
- У випадку формування капіталу майном – акти на приймання-передачу майна до статутного капіталу ТОВ.
- Кругла печатка з 3-ма ступенями захисту (шаблон попередньо узгоджується з Вами).